miercuri, 29 ianuarie 2014

Apusul pe mare

Daniela Ciocioi VIII A

Marea mi-a dat întotdeauna un sentiment profund de libertate şi nostalgia necuprinsului. Dar mai ales mi-a dăruit apusul, care m-a fermecat cu frumuseţea lui. Împrejurimile devin întunecate şi miile de culori ale soarelui curg încet în întuneric.
Acest apus a rămas pentru totdeauna în inima mea. L-am admirat pe insula unde locuia prietenul meu.
De pe ţărmul pietros, farul părea răsărit din ruinele unei cetăţi fantastice. Talazurile se spărgeau la mal ca nişte vise rebele. Soarele se stingea cu fiecare secundă, intra în marea plină de mister. Făcea loc lunii şi stelelor. Vântul începea să adie, se simţea răcoarea nopţii, foşnetul frunzelor şi al florilor din grădiniţa prietenului meu mă înfiora atunci. Încă o zi se stingea încet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu