sâmbătă, 29 august 2009

Colega mea

Daria Andrada Tănasie, clasa a VIII-a A
Privind într-o dimineaţă către infinitatea albastră a cerului şi văzând că soarele îmi zâmbea cu atâta forţă, m-am gândit cât de norocoasă sunt că am o prietenă pe nume Andreea, care îmi înseninează viaţa zi de zi.
Andreea are aceeaşi vârstă ca mine şi împreună am păşit acum şapte ani pe drumul cunoaşterii, căci nu întâmplător ea este şi colega mea de bancă.
Cu faţa ovală, cu ochii mari şi verzi ca sălciile, cu părul negru ca abanosul, ce-i cade peste umeri, cu obrajii rotunjori… aşa arată o simplă fată cu chip angelic: Andreea, colega mea.
Frumuseţea fizică a Andreei evidenţiază frumuseţea ei morală, căci sinceritatea, loialitatea şi credinţa sunt însuşiri care o definesc.
Ochii ei, asemenea unei oglinzi a sufletului, ascund o infinită dragoste pentru oameni şi o nesfârşită poftă de viaţă.
Ceea ce ne leagă sunt pasiunile comune: lectura, muzica, filmul şi un deosebit simţ al umorului, deoarece atunci când suntem împreună viaţa pare o adevărată scenă de teatru cu actori mereu veseli şi niciodată trişti.
Ţinuta vestimentară a Andreei reliefează ţinuta sa comportamentală, firea ei dinamică şi energică. Ea iubeşte roşul, galbenul, verdele, culori ce exprimă o dragoste faţă de natură.
Accesoriile pe care Andreea le adaugă ţinutei sale vestimentare îi contureză şi mai bine personaliatea şi îi pune în evidenţă frumuseţea naturală pe care ea o consideră un dar divin.
Pentru noi şcoala este ca o a doua familie şi iubim aceleaşi materii: româna, franceza, istoria, geografia, deoarece atât eu cât şi Andreea suntem firi creatoare, visătoare. Noi dorim să călătorim prin pagini de carte, să cunoaştem lumea, să ne cunoaştem originile şi să îi slăvim pe cei care au luptat pentru noi.
Astfel, pentru mine, Andreea a apărut ca o binecuvântare căci împreună am învăţat să descoperim şi să apreciem frumuseţea celui mai de preţ dar: viaţa.
Pentru toate astea o iubesc şi o apreciez, fiindcă zi de zi îmi demonstrează ce înseamnă o prietenie fără bariere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu