vineri, 4 septembrie 2009

În aşteptarea zilelor de basm

Claudia Florentina Prină, clasa aVIII-a A
Suntem în luna februarie. Mai este puţin şi vine primăvara. Încă de acum au apărut ghioceii. Zambilele doar au răsărit. Copacii au început să înmugurească. Poate că până la începutul lunii martie mugurii le vor înflorii.
Abia aştept să vină 1 Martie, apoi 8 Martie. 1 Martie este o sărbătoare deosebită pentru mine deoarece fetele primesc multe-multe mărţişoare. La fel este şi ziua de 8 Martie când şi eu îi ofer mamei mele din toată inima iubirea mea.
Începând cu luna martie razele soarelui vor încălzii din ce în ce mai mult şi mai puternic, luminând izvoarele reci cu apă limpede.
Îmi este dor de glasul suav al păsărelelor ce ne încânta prin copacii înfloriţi. Îmi este dor de glasul cucului. Îmi este dor de linul cer şi de glasul copiilor zglobii. Îmi este dor de primăverile însorite când stăm în tricou şi pantaloni scurţi.
Abia aştept aceste zile de basm!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu