marți, 1 septembrie 2009

Test psihologic

Irina Magaon, clasa a VIII-a B
Încercuieşte răspunsul care-ţi place

1.Cum te îmbraci la şcoală?
a) cum am chef,
b) avem uniformă,
c) discret.

2. Înveţi?
a) nu, la lucrări copiez, iar la ascultări îmi şoptesc colegii,
b) cât de cât… şi am note bune!
c) da, învăţ cuvânt cu cuvânt.

3. Pe cine nu suporţi din clasa ta?
a) toţi mi se par insuportabili,
b) nu am nimic cu nimeni, dar mă mai supără… nimic grav.
c) îi ador pe toţi, sunt prietenii mei!

Răspunsuri:
A. Mai multe a)-uri:
Eşti o persoană superficială, cu multe fiţe, care crezi că ştii totul.
Sfat: Eşti puţin prea tupeist(ă), rezolvă-ţi problemele personale.

B. Mai multe b)-uri:
Eşti OK, totul e aproape perfect.
Sfat: Ai grijă ca ceilalţi să nu profite de tine.

C. Mai multe c)-uri:
Te crezi o… mironosiţă. Ceilalţi nu te prea înghit deoarece eşti prea tocilar(ă).
Sfat: Termină cu teatrul, oricum nu te crede nimeni!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu